Viikko on taas vierähtänyt, muuta ei olla saatu aikaiseksi kuin normi lenkit joka illalle. Mulla on selkä taas vaihteeksi oireillu kiitos Titon äkki kiskaisujen, ja tänään kävin jäsenkorjarilla/hierojalla ja nyt se vasta onkin KIPEÄ. Jos entiset merkit pitää paikkaansa, muutaman tuskaisen päivän jälkeen selkä on taas kunnossa :)
Pitää ottaa nyt tosi varovasti, ei siis mitään kiskaisuja. Sen takia menin tänään koirien kanssa "korpeen" ja päästin kaikki irti ja annoin palaa. Tito ja Petu juoksi itsensä HETKESSÄ maitohapoille, ihan oikeasti ne juoksi ku hullut! Kaikki meni muuten loistavasti, mutta kun päästiin meidän pihaan ja rupesin avaamaan takakonttia yht äkkiä sieltä alko kuulumaan hirveä rähinää. Olin sata varma että Tito ja Petu ottaa yhteen, mutta EI, AKU ja PETU siellä rähisivät toistensa kimpussa. Karjuin saata ja peetä ja lopulta revin Petun autosta ulos. Ääni oli pahin tässä rähäkässä, luojan kiitos kummallekkaan ei tullut mitään. Petulla oli vähän verta suussa mutta ilmeisesti puri omaan kieleensä. Eipä ole mitään tälläistä ennen tapahtunut, ja en tajua mistä rähäkkä sai alkunsa. Nyt ollaan taas niiiin kaveria ja nukutaan vierekkäin.Tito oli ihan että MINÄ en ole tehnyt mitään, heilutteli häntää molemmille, että ettehän te vaan mulle ole vihaisia?

Tito sai tänään postia äipältään ja siskoiltaan. Hannan kuvien onnistumisessa on parantamisen varaa, olisi kivaa nähdä koirasta muutakin kuin P****e ;) mutta aina ei voi onnistua :)
1541963.jpg
Tito Tiihisen kaunis äippä AM&FIN&LV MVA Bullberry Ragtime "Kukka"
lähes 8 vee
1541966.jpg
Titon systeri Bullberry Tuppence 8 kk

1541965.jpg
Valitettavasti systeri Bullberry Tintagelistä löytyy
kuva vain näin takaa päin ;)

Mie en kestä ajatella huomista. Mulla on päivystys. Mun oli määrä lähteä tyttöjen kanssa
"yöttömän yön" (kirjaimellisesti) bileisiin, ja nyt sitten päivystyksen takia se on jätettävä väliin :(
Omapa on syy. Menin ilmoittamaan koirani Vaasaan vaikka mulla oli päivystys. Työkamu teki sen mun puolesta silloin, ja lupasin korvata sen, ja se on nyt tänä viikonloppuna... Petu olis kyllä ilman cacibia ja Tito rop-pentu palkintoja jos olisin päivystellyt :) joten siinä mielessä ei auta harmitella.
ja lisäksi varmaan riekkuminen tanssilattialla ei kovin hyvää tekisi selälle. Joten Api, Miuku ja Jossu, en lue teidän blogejanne enää ikinä jos kehtaatte hehkutella huomisesta siellä mitään ;) Kertokaa Lewikselle terkkuja :)

ai, niin ja sain tänään uutta hajuvettä :) työkamut oli koulutuksessa laivalla, ja Seija toi mulle Burberryn Summer tuoksun :) KIITOS Seija. (olisin niiiiiiiiiin mieluusti testannut sen "tehoa" huomenissa :))

ps. myö lenkkeiltiin tänään hevosten kanssa samoilla lenkkimaastoilla. Tito veti tietty hevosen paskaa naamaan urakalla. Äsken se sitten laattas SANOINKUVAAMATTOMAN läjän hevosen paskaa :( siis oikeasti tuli yökättyä ihan urakalla sitä siivotessa :(
Mie en käsitä miten siskot ja äippä voi asua hevosten kanssa samassa pihassa. eikö ne syö päivät pitkät sitä paskaa ?