Pari kertaa olen sattunut kuulemaan radiosta Yön esittämänä Popedan biisin "Yö". Ai miten ihana:)
Se soi jo mun päässä niin että piti kuunnella sitä youtubesta Popedan esittämänä.


Mä maistoin sun viinin, sen pois sylkäisin
Mun päässä soi lujaa ja raskaasti
Näitä öitä mä pelkään, kun oot lähellä
Mutta jos lähdet, ei mulle mitään jää

Kun yö on musta, kun yö raivoaa
Kun yö sut suunniltaan pelosta saa
Kun et löydä valo et katkaisijaa
Mistä saat hulluuden loppumaan

Koko yön mä kuljin, etsin, unohdin
Mä löysin taivaan, löysin helvetin
Mun oli kuuma, mä niin pelkäsin
Ja kun aamu nousi palelin vapisin

Kun yö on musta, kun yö raivoaa
Kun yö on musta, kun yö raivoaa
Kun yö sua repii, pääs' sekoittaa
Kun yö loppuu vaan alkaakseen taas

Kun yö on musta, kun yö raivoaa
Kun yö sut suunniltaan pelosta saa
Kun et löydä valo et katkaisiaa
Mistä saat hulluuden loppumaan

muut fiilarit ovat hyvät. EN USKALLA YHTÄÄN OLLENKAAN ILOITA vaikka Aksa on selkeästi pirteämpi, ja on nyt aloittanut yskimisen uudelleen ja limaa on tulut ulos useampaan otteseeen.
Kiitos Miuku, oli kiva kuulla sun kokemukset tästä lääkkeestä keuhkokuumeen hoidossa :)
Huomenna suunnistetaan kohti Saarijärveä, ja lauantaina Tito esiintyy kehässä supertiukalle Maret Kärdille. Saa nähdä tuleeko eka eeehooo tai peräti hoooo :) Ollaan vuokrattu Summasaaresta mökki, johon kuuluu 2 makkaria, keittiö, olohuone ja oma sauna.Oltiin pari vuotta aiemmin samassa paikassa, ihana paikka ! Mökit luetaan "hotellihuoneiksi" joten niihin kuuluu aamiainen, uinnit ja saunat sekä siivous.
Petun sisko Missy on tulossa myös, ihanaa tavata teidät, Missy, Satu ja Aki! Toivottavasti Aksan kunto jatkuu samana, ja saamme viettää iloisen ja mukavan viikonlopun Saarijärvellä.