Tää viikko meni kyllä ihan vilauksessa. Lenkkeiltiin sääskien keskellä, ja tehtiin vähän hankintojakin Juhannusta silmällä pitäen :) Eli ostettiin uusi kaasugrilli ja siihen kaasupullo, jottei tarvii nälissään olla :) Innoissani sitten katselin erinäisia salaatti ja grillausreseptejä netistä, ja eilen kannettiin kaupasta ruokaa siihen malliin kun meillä olis isompikin suurperhe :) Minun päivystyksestä johtuen vietetään siis juhannus kotosalla ja syödään HYVIN :)

Objektiivikin tuli huollosta, ja sain sen takuuseen mutta laitan sen myyntiin ja tilalle on jo kiikarissa toinen.
Maailmanvoittaja näyttely on viikonloppuna, Titon systeri Tiku osallistuu kisaan, me täällä peukutetaan Tikun puolesta !!! Peukutellaan myös muiden suomalaisten puolesta, erityisesti toivotaan Untsille ja Viivin Bertalle menestystä !!!

Yhtenä iltana raahasin kameran metsään mukaan, seuraavassa yksi otos Petusta iltahämärissä.

1277418374_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
charmantisti harmaantunut Petunia

Tänään sitten tehtiin koirien kanssa kunnon maakuntakierros. Käytiin hiekkateillä ja isoilla pelloilla pitkä lenkki, lisäksi pysähdyttiin pariin eri satamaan vilvoittelemaan ja haistelemaan meri-ilmaa. Kolme tuntia reissussa vierähti. Seuraavassa yksi otos tältä illalta, näihin kuviin ja tunnelmiin ...

1277418591_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
- Siikajoen merikylän kalasatama 24.6.2010 -

MUUMIPEIKON JUHANNUSRUNO

Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

-Tove Jansson-

Oikein rentouttavaa ja aurinkoista Juhannusta !