Ihanaa, Petun jalka menee parempaan suuntaan. Se oli tietenkin ollut omatoiminen päivällä ja poistanut sutin jalasta. Se ontuu enää ihan vähän. Tänään se kävi "pikku lenkin" mutta jos toipuminen jatkuu samaa rataa se saa huomenna lähteä "normi lenkille". Vähän se yrittää haavaa nuoleskella, mutta se haava ei näytä olevan yhtään niin kipeä kuin itse "kovettunut kohta" oli.
Titon ja Akun kanssa ajeltiin aikuiskoulutuskeskuksen pihaan autolla, ja sieltä käytiin lenkki kävelemässä.
Vastaan tuli kaksi valkoista paimenkoiraa. Seurautin Titoa makupalalla, ja se ei reagoinut koiriin MITENKÄÄN, ai miten ylpeä siitä olin :)
Sitten treenasin Aksalla siinä parkkipaikalla. Otin liikkeestä seisomisen, joka meni ok, tosin kun peräkkäisinä päivinä treenaa, niin ennakoinnin jalo taito alkaa palautua, ja se ennakoi taas perusasennon jota ei esim. eilen tehnyt. Luoksetulon meni ok. Liikkeestä maahan ok. Nouto ok, tuo nyt käteen kapulan mutta usein pudottaa sen ensin ja kun pyydän nostamaan se tuo sen käteen. Kaukot suht ok, istumisessa hyppää niin korkealle, että tulee samalla eteenpäin ja neljän liikkeen jälkeen on tullut metrin kaksi eteenpäin :(
Pitää miettiä treenaanko enää huomenna ollenkaan. Menee miten menee.
ai, ja olen unohtanut mainita että eräs nettikauppa maksoi kuin maksoikin minulle rahat takaisin.
Rahat sain heti kun olin laittanut tekstiviestin myyjälle, jossa kerroin tekeväni rikosilmoituksen puljusta, koska olen kyllästynyt odottelemaan rahojani. Nyt kun saisi aikaiseksi etsittyä uuden ja LUOTETTAVAN nettikaupan ja tilattua viimein ne uudet pedit koirille.