takana, ja kaksi vielä edessä ennen lomaa...

Kuluneesta viikosta en pysty kertomaan muuta kuin että kuvannut ja kuvannut ja taas kerran kuvannut.
Alkuviikko meni Raahen yrityspalveluiden vieraiden kanssa erinäisissä tapahtumissa. Keskiviikkoiltana olin vielä kuvaamassa illalla heidän ruokailuaan ja samana iltana vieraat lähtivät kotimaahansa klo 2.00.
Sain kuvat valmiiksi ja cd:lle klo 23.00 ja kiikutin ne Hovin respaan. Keskiviikkoilta oli todella tuulinen, ja jatkoinkin Hovista koirien kanssa metsälenkille. NAUTIN täysin siemauksin SÄÄSKETTÖMÄSTÄ metsästä, koska oli ilta oli viileä, koirat juoksivat pitkin metsiä. Ihana nollaus työntäyteiselle illalle! ainoa miinus oli se, että pääsin nukkumaan 1.30 ja seuraavana päivänä olin aika väsynyt...
Keskiviikkona päivällä kävin kuvaamassa kaupunginjohtajan isännöimää lounasta Brahenkatu 2:ssa. En viitsinyt räpsiä koko ajan kuvia kun ihmiset söivät, joten kävin aikani kuluksi myös köökin puolella kuvaamassa annoksia.

1344121536_img-c47b970bb959ebc2feac03ebe
Lea Konun taikoma alkupala

1344463161_img-2e09245e66cb6f7e4be32f98e
... ja jälkkäri

Torstaina sitten kuvioon astuivat uudet vieraat, kaupungin vieraat. Olin Taitopajalla kuvailemassa kun vieraat valmistivat itselleen korut. Ihana paikka, Taitopaja valmistaa nykyään mm. Raahe koirat.
Tästä tapahtumasta Kirsti kirjoitti myös lehtijutun ja minä toimitin kuvat lehteen.

Perjantai oli kiva päivä, osallistuin vieraiden, isäntien ja tulkkien kanssa Pekanpäiville. Pääsin shoppailemaan vieraiden kanssa, tosin itse vain kuvasin kun muut shoppailivat. lltapäivästä osallistuimme marssiin lähti Härkätorin puistosta ja päätyi Pekka-patsaalle jossa ihastelimme Pekka - patsaan kukitusta. Sieltä siirryimme museon rantaan seuraamaan Pekan päivien avajaisia. Kerrasssan upea keli sattui perjantaille, aurinko porotti ja väkeä oli paljon liikkeellä.

pekanpäivien avajaisfiiliksiä

Lauantaina sitten lähdin ajelemaan kohti Muhosta aamupäivästä, ja kotiuduin kaatosateessa klo 22 illalla. Muistikortit täynnä kuvia ja ihana fiilis Emman ja Jarmon häistä ♥.

1344463355_img-e43dfa06dae1781e74f086b26
aivan ihana idea: vieraskirja johon jokainen jätti kirjaimellisesti sormenjälkensä

Sunnuntai menikin jälleen työhommissa, kävin läpi perjantain pekanpäivien kuvat, hain tulkilta kameran jolle hän oli kuvannut ne reissut joille en päässyt mukaan. Näistä kuvista tein cd-levyt jotka annettiin Hovissa illallisilla lahjaksi vieraille. Kanteen laitoin tietenkin kukitetun Pekka-patsaan kuvan <3

Kun työhommat oli tehty tältä päivältä niin lähdin tuulettamaan aivoja merelle. Ihana reissu Tipsukka ui ja haki keppiä kuin noutaja ainakin :)